hoe kan ik veel eten zonder dik te worden en 1 uur wandelen per dag?

ik wil graag alles kunnen eten zonder aan te komen en zonder meer te gaan bewegen hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige manier waarop je dat kunt bereiken is door je voedsel OF na kauwen niet door te slikken (erg gore gewoonte) OF alles wat je hebt doorgeslikt er zo snel mogelijk weer uit te gooien (gore EN gevaarlijke gewoonte). Get real.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ben je eigenlijk aan het compenseren met al dat eten dat je nodig hebt om je lekker te voelen, wat is er zo mis; heb je daar al eens over nagedacht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verhaaltje geloof ik niet altijd ; ik vind dingen die minder goed voor me zijn gewoon duizend keer zo lekker. En doe te weinig.l Maar psychisch steekt er - ik zou bíjna zeggen helaas - weinig tot niks achter.

Antwoorden (10)

er is een veel eten en niet dik hyves

misschien vind je daar tips?

Toegevoegd na 3 minuten:
wat je veel kan eten zijn voedingsmiddelen die meer energie kosten om te verteren dan ze aan energie leveren

maar anders gaat die vlieger niet op denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe je nu eet, maar misschien moet je je eetpatroon aanpassen. Weinig tot geen koolhydraten eten. Veel groente, fruit, vis of vlees.
Kijk hier maar eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fit_for_Life
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld moet ze haar eetpatroon aanpassen (al zou ik zelf niet zo'n wonderdieet als Een leven lang fit aanraden), maar volgens de vraag wil ze juist *alles* kunnen eten. Dat is precies het tegenovergestelde van je eetpatroon aanpassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk. Maar ja, je moet ergens een compromis maken. Wat zij wil, dat zouden we allemaal wel willen! :-D
Om hier antwoord op te geven, weten we te weinig van je.
Hoe lang ben je? Wat is je gewicht? Hoeveel beweeg je per dag? Wat doe je precies aan beweging? Ben je man of vrouw? Hoe zijn je eetgewoonten? Etc. Dit is allemaal van invloed op hoeveel je kunt eten zonder aan te komen.
Je kunt dit allemaal met behulp van de link uitreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet.

Helaas, als dat kon, waren er geen dikke mensen. Echt niet.

Je komt aan als je minder energie verbruikt dat je binnenkrijgt via voedsel.

Je valt af als je meer energie verbruikt dan je binnenkrijgt via voedsel.

Als je niet verandert hoeveel energie je binnenkrijgt via voedsel (dus 'alles eten') én je verandert niet hoeveel energie je verbruikt (dus 'zonder meer te gaan bewegen') zul je in ieder geval niet afvallen.

En als je nu niet 'alles eet', dat wel gaat doen, en niet meer gaat bewegen (je energie-inname wordt groter, je energieverbruik niet) dan zul je aankomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, DIE vlieger gaat niet op, hoor ! Dat kan dus gewoon niet. Veel eten en niet bewegen en toch afvallen kan gewoon niet. En negatieve calorieen bestaan niet. Natuurlijk kun je proberen een paar maanden te leven op onbeperkte hoeveelheden komkommer, bleekselderij en water, maar hoe gezond je er dan aan de andere kant weer uitkomt durf ik niet te garanderen. Waarschijnlijk niet best ; mensen zijn alleseters en we hebben dus gevarieerde, volledige voeding nodig. Er zit weinig anders op dan OF minder te eten, OF meer te gaan bewegen, OF vrede zien te sluiten met de maat die je nu hebt en proberen die te houden. Jammer, maar leuker kunnen we het niet maken.

Zie ook de antwoorden op deze vraag :
http://www.goeievraag.nl/vraag/negatieve-calorieen.12453
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou een eitje van de lintworm kunnen slikken. Dan kun je inderdaad lekker door blijven eten zonder aan te komen.
Het ding moet, als het eenmaal volwassen is en zich tot een meterslange slang in je darmen heeft ontwikkeld, er wel een keertje uit trouwens. En da's geen prettige ervaring.

Je zou na elke maaltijd of versnapering die je naar binnen hebt gewerkt een vinger in je keel kunnen steken en alles weer uitkotsen. Het nadeel hiervan is dat er altijd een wc in de buurt moet zijn, het een smerige gewoonte is en dat je na een jaar of 10 slokdarmkanker kan krijgen.

Verder kun je 23 uur per dag intensief gaan sporten. Het uur dat je overhoudt kun je in zijn geheel gebruiken om te eten wat je maar wilt. Dat redt je dus niet met een uurtje wandelen, want daartegenover staat nog geen eens een koekje bij de koffie.

Meer opties zijn er niet helaas. Logisch ook, want de benzine die je in je tankje stopt kan niet verbranden zonder dat je autootje rijdt. In het menselijk lichaam zet teveel brandstof zich dan om in vet.
Wat je eet moet dus in verhouding staan met wat je beweegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar kun je die krijgen zo'n lintworm ?? Ik eet al jaren rauw veel, maar tot op heden geen succes :lmao:
Eerlijk is eerlijk ,als het niet zo gevaarlijk was leek het me wel wat ;-) Helaas is ook dat geen wondermiddel. Van braken ga je trouwens al veel eerder kapot ; een vriendin van mij is op die manier in een jaar meer dan 80 kil afgevallen, met heel wat (blijvende) lichamelijk én psychische schade als gevolg. Ze zou graag weer 'gewoon' 120 willen wegen, maar kan eigenlijk niet meer eten En niet meer normaal met eten omgaan. Vreselijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb een keer een docu gezien over het volgen van zo'n lintworm van inname tot uitpoepen, gruwelijk hoor!
De vinger in de keel lijkt zo eenvoudig maar de gevolgen zijn inderdaad gruwelijk, ik weet het.
Toch weer een minduim voor mij....maarja dat went.
Je kan van die ene uur wandelen een uur fietsen maken, wellicht twee maar als je onbeperkt wilt eten maak je daarmee toch vanzelf veel energie aan wat gaat zitten in massa rond je lijf, dik worden m.a.w.. Je zult die energie hoe je het went of keert aan een activiteit kwijt moeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat ik kan bedenken is het oplopen van slopende ziektes; dit lijkt me niet echt de bedoeling.

Maar even serieus, beetje rare vraag; is als vragen om kinderen zonder sex, geld zonder werk, een kater zonder alcohol; dit zal niet gebeuren (ik zie al mensen aankomen met adoptie en loterijen, okeu, maar ik kan in dit geval een dergelijk wonder zo snel nie tbedenken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat op exact dezelfde wijze als waarop je veel geld uitgeeft zonder armer te worden.

Veel gras eten wil ook nog wel eens helpen. Daar schijn je niet veel van aan te komen.

Of zoals anderen al zeiden: GET REAL!! en idd leuker kunnen we het niet maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen dat je snelle verbranding hebt, Als je gelukhebt word je ermee geboren