Wat betekent dit markeringsteken?

Tijdens het wandelen in zuidwest Friesland zie ik overal dit teken aan palen bevestigd. Is het een markering van een oude wandelroute misschien?

Picture for question
een jaar geleden
2.7K
SingingCoyote13
een jaar geleden
heel misschien is het een vorm van graffitto. ze doen alles tegenwoordig om aandacht te trekken en een gek teken overal opschrijven of plakken hoort hierbij. in de stad waar ik woon zijn vergelijkbare stickers overal te vinden (den haag). ze laten een paar honderd drukken voor een paar tientjes en verspreiden die overal. een sticker is makkelijker en sneller te plakken en zelfs te doen in drukke gebieden zodat niemand het ziet. en het is ook makkelijker te doen lijkt me dan met een stift of spuitbus en richt minder schade aan, en dus een lagere bekeuring als ze gesnapt worden.
erotisi
een jaar geleden
Water winnings gebied?

Geef als eerste antwoord