Welke zin maak jij met deze woorden?

Creatieve mensen aan de slag!

Je mag max. 2 woorden gebruiken die niet op het plaatje maken. Schijf die svp in hoofdletters.

Edit: maken = staan en Schijf = Schrijf.

Edit: de woorden van het plaatje mag je zo vaak je wilt gebruiken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
4.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je mag de woorden maar 1x gebruiken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo vaak als je wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Met deze woorden maak jij Welke zin?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alslajemelevend: nu begrijp ik jouw zin pas. Sukkel me. Ik ga aan de slag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zin: kleur je leven MET mensen en liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik husselde je vraag:Welke zin maak jij met deze woorden? tot :"Met deze woorden maak jij Welke zin?" omdat ik dacht dat de woorden uit je vraag gehaald moesten worden en ik zo als enige het antwoord goed had. Zie nu ook dat de moderator niet van juiste antwoorden houd als ik ze schrijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo zie je maar dat iedereen in zijn eigen wereldje zit en dat pas na veel op en neer de waarheid doordringt!
Antoni
14 jaar geleden
En zodoende heb ik het eerste antwoord gegeven, terwijl ik niet de eerste was met een antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat niet om als eerste zijn, het laat zien dat er meer inval hoeken zijn.
Antoni
14 jaar geleden
Het was ook maar een grapje.

Het beste antwoord

Beste crisis, De economie dood denken?
Water of wijn? de kinderen eten fruit.

Toegevoegd op 20-05-2009 21:46:20
De toppers leven *op* de maan...

Songfestival: reclame of religie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

De beste mensen leven van vragen, antwoorden en eten.

Toegevoegd op 20-05-2009 22:34:02
Een andere suggestie:

Google je vragen of vraag je mensen antwoorden op de beste website www.goeievraag.nl ?
14 jaar geleden
Je vragen leven Op goeievraag.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geld of je leven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De website goeievraag.nl Geeft de mensen de beste antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Evolutie crisis: de kinderen van songfestival toppers eten nagels VAN je beste hond en leven IN gezondheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de toppers op goeievraag.nl ZIJN mensen MET tijd en beste antwoorden

Toegevoegd op 20-05-2009 22:10:12
de goeievraag.nl toppers ZIJN mensen MET tijd en beste antwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Gediskwalificeerd?! Grapje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik beschouw 'op' in het antwoord als zijnde geschreven met hoofdletters. Is alleen wat handiger als in het antwoord idd ook hoofdletters worden gebruikt voor woorden die niet op het pl. staan. Maar we komen er wel uit.
De beste vragen en antwoorden STAAN OP de website Goeievraag.nl of www.goeievraag.n

Toegevoegd op 20-05-2009 22:07:58
.nl uiteraard......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zin is: "HET GAAT JE WAARSCHIJNLIJK NIET OM DEZE WOORDEN."

Het voldoet aan de hoofdvraag: de woorden 'deze woorden' zitten in de zin.
Het voldoet aan de 2e voorwaarde: de woorden van 't plaatje zitten max. 2x (teweten: 0x) in de zin.
Het voldoet aan de 3e voorwaarde: je mag de woorden zo vaak gebruiken als je wilt (ook 0x, dus).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1ste 'Het voldoet': klopt. very slim!
2de 'Het voldoet': klopt ook
3de: klopt ook!
Je zin 'HET GAAT JE': klopt ook.
+1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik twijfel nu weer over je 2de 'Het voldoet'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles onder 3x = max. 2x.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Regel 2 was toch max. 2 die niet op plaatje staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Totnutoe voldoet alleen mijn antwoord: alleen mijn antwoord is in hoofdletters zoals je vroeg ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voldoet aan de 2e voorwaarde: de woorden van ‘t plaatje zitten max. 2x (teweten: 0x) in de zin. Moet zijn: Je mag max. 2 woorden gebruiken die niet op het plaatje staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg me uit waarom jouw zin van 8 woorden er 7 bevat die niet op het plaatje staan terwijl dat er maar twee mogen zijn. Op grond van je creatieve interpretatie van de hoofdvraag ben ik bereid van het aantal van 7 er twee af te trekken (de woorden 'deze woorden'. Dan heb je nog steeds 5 woorden die niet op het plaatje staan en dat mochten er maar 2 zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm je hebt gelijk. Ik heb 't fout.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je vondst tav de de hoofdvraag en de laatste regel was brilliant. Vandaar de +1.
de taal van de antwoorden, of mensen, van goeievraag.nl vragen water BIJ de wijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de beste antwoorden zijn van je denken
van google
en/of van internet

goeievraag.nl MOET leven van mensen,
mensen van crisis
mensen van economie

vragen, vragen, vragen
geld, tijd
tijd, geld

tijd van antwoorden;
maan je kinderen MAAR van internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aarde, antwoord de beste vragen op goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven van de liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''wijn voor je kinderen''