Wat is mijn Kodak Brownie Flash 177M waard? en is hij zeldzaam?

ik heb deze camera in doos op een beurs gekocht gericht op oude camera's (grote hobby van me). in de doos zitten 2/2 batterijen 8/8 flitslampjes en 1/2 rolletjes. (foto 2) de camera is nog zo goed als nieuw, zonder gebruikssporen. (foto 1) kan iemand mij vertellen wat deze waard is met het missende rolletje, en als het compleet zou zijn. weet ook iemand of deze niet toevallig een zeldzaam exemplaar is?

de rolletjes zijn kleuren rolletjes, en de camera komt uit de '60 jaren

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Die zijn zelden echt veel waar. Mensen bewaren camera's meestal erg lang. Om die reden zijn ze nooit echt zeldzaam.

Om je een voorbeeld te geven: ik heb hier de brownie uit 1948 op de kast staan waar mijn vader ooit mee begonnen is.

Brengt op ebay of marktplaats hooguit 20 euro op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op de volgende site,daat staan veel gegevens.
http://www.collection-appareils.fr/kodak/html/Babybrowsp.php