Wie weet muziek voor een paardrij proef/kür? het moet wel goed kloppen met de beentjes van het paarden (galop, draf, stap)

ik heb nog muziek nodig voor mijn paardrij kür/proef. Iets wat goed bij draf past, iets wat goed bij stap past, en iets wat goed bij galop past. Alvast bedankt xx

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik rij vaak een kür op cascada. Evacuate THE dance floor. Of op beep van de Pussycat dolls. Ook op yann tiersen de pianist doe ik wel eens wat. Ik heb vorig jaar hooge punten gehaakt met mik Inc walk on water. Dus iets langzaams wat sneller word en dan weer sneller. Succes

maak een medley van musicalmuziek, bijvoorbeeld Phantom of the opera. Een medley van muziek van Abba is ook leuk. Veel verschillende ritmes. Voor iedereen herkenbaar en dat werkt vaak goed.

in veel trance nummers zitten mooie overgangen, ik zou eens luisteren of muziek van gasten zoals Armin van Buuren etc.

Als je stevig wilt doordraven dan raad ik dimmu borgir aan. Ik luister het zelf niet, maar vrienden die paarden hebben doen dat wel tijdens een proef.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100