Hoe moet ik mijn vishengels in de winter goed behandelen?

Ik heb ze voor het laatst in oktober gebruikt, hoe kan ik ze het beste verzorgen tot met Carnaval?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De "slip" wat losser draaien is nog een toevoeging aan het vorige antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was ik vergeten

Andere antwoorden (1)

Ik zou ze binnen zetten,zodat ze niet roesten.(heb ik bij een hengel gehad)
Doe ze in hun beschermhoes,en ik haal ook nog eens alles er van af(lood,haak,...)
En dan rol ik de draad op zodat het niet verduurt.