Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke objecten zijn van dichtbij moeilijk te herkennen?

Ik organiseer een fietstocht binnenkort en bij de pauze doen we altijd een pauzeopdracht. Ik had als idee om foto's te maken van simpele objecten en dan alleen maar een stukje ervan te laten zien. Nu ben ik op zoek naar objecten die niet al te makkelijk zijn.

Ik al een gevonden maar ben op zoek naar meer!
(Dit is een bakje met tandenstokers)

Toegevoegd na 23 minuten:
Het idee is natuurlijk dat ze moeten raden wat het is hihi. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

je zou een reeks van dit soort uitvoeringen kunnen doen, zoals hart van zonnebloem, oog van insect, dennenappel, opgerold golfkarton
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van heel close up: gitaarhals met 1 fret en 2 of 3 snaren, schroefdraad van een gloeilamp zonder dat je de zijkant ziet, zijkant van een kroonkurk,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Njah, had m ff als antwoord moeten plaatsen ipv reactie ;)
anneliez
13 jaar geleden
dat kun je nog doen hoor
lijkt mij
Oor van een kopje, oog van een schaar, hart van een bloem, voeg van een stoep, een zeef, fietslampje, een hoekje van een theezakje of coffeepad, boterham oid, afstandsbediening, lamp, spaak, velg, zijkant van een rol plakband, pleister, loof van wortels, doorsnede van een tomaat, aardbei, dop van een fles, bestek...

Gewoon in en om je huis rondkijken naar wat dingen zijn die iederen wel heeft/herkent en dan uit een hoek fotograferen dat het toch lastig is ;-)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een spons.

Of een spiegel, dan zien ze je camera op de foto en zullen ze nooit raden dat het een spiegel is, haha.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger had je zo'n spelshow; 'get the picture' met tal van dat soort plaatjes. Misschien kun je daar iets over opzoeken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Voor een opdracht heb ik ooit een pushpin van bovenaf gefotografeerd (met de 'pin' naar boven die zag eruit als een zilveren stipje). Erg mooie foto en door niemand herkend (maar weet natuurlijk niet of dat uiteindelijk de bedoeling is =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat alles van dichtbij moeilijk te herkennen is.
wat belangrijk is, is dat je de foto goed neemt(een aparte invalshoek neemt), los daarvan maakt het denk ik niet zoveel uit waarvan je een foto neemt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is je broer wel geniaal ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding