ik ben 18 bijna 19 en mijn vriendin zegt dat ik tte weinig spieren heb. Ik kan 70kg opheffen. Wat moet ik doen om meer spieren te kweken in een korte

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je vriendin willen dat je meer spieren hebt?
Kimath
13 jaar geleden
die vind dat misschien sexy?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben dik in de veertig, enne.....zeventig kilo red ik nog steeds niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat sommige jongens wel héél er dun/plat zijn. Waarschijnlijk wil ze gewoon een beetje meer spier zien, gewoon wat fitter worden. ;)

Antwoorden (12)

Door je vriendin op te heffen en te zeggen dat het je verbaasd dat je haar, ondanks haar gewicht, toch gemakkelijk kan optillen..

Oftewel, je vriendin moet niet zeuren. Kweek spiermassa voor jezelf en niet voor haar. En 70 kilo opheffen is best veel volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van te voren; slechte reden om meer spieren te kweken, je vriendin moet je nemen hoe je bent!

En als je het echt wilt, ga naar een sportschool en laat je begeleiden. Je moet namelijk uitkijken met overbelasting, je spieren kunnen er door kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriendin zegt dat je te weinig spieren hebt.
Vraag eens aan je vriendin wat dan voor haar genoeg is en kijk of je dat zelf ook zou willen. Als ze commentaar heeft moet ze ook duidelijk zijn, 'te weinig' is erg vaag maar je hebt het er blijkbaar wel voor over om te trainen. Maar voorop gesteld; het is jouw lichaam en het gaat er om wat jij van jezelf vind. Het is nooit goed om iets in een korte periode voor elkaar proberen te krijgen, dit soort dingen hebben tijd nodig. Spieren kan je natuurlijk kweken maar je bouw is ook erg belangrijk. Niet alle mannen kunnen een flinke spierbundel kweken. Heb geduld en informeer eens bij een goede sportschool, doe het voor jezelf en blijf van de drugs af!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer spieren krijg je niet, hooguit beter ontwikkelde spieren door training. Waarom vindt je vriendin je niet goed genoeg zoals je nu bent? Er is niks mis met niet zo gespierd zijn. Bodybuilders zien er echt niet beter uit door hun enorme spiermassa. Als je je spiermassa wilt vermeerderen, en dat is hier al eerder aangegeven, ga je naar een sportschool, laat je goed informeren en dan maar aan de slag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je het maar niet in je hoofd haalt om voor je `moppie`even een kuurtje te gaan doen ........
ik hoop dat je (nog) niet weet wat dat is ...
wees zuinig op je lijf , er zijn geen wonder manieren en denk erom ........veel meiden , een lichaam .......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wijze woorden +1
Hoi,
Allereerst zelf goed nadenken. Als je vriendin nu al eisen gaat stellen dan zou ik mij toch 500 keer bedenken om de relatie te continueren. Als je het doet, doe het dan voor jezelf.
Mijn vrouw vindt dat ze te veel weegt. Ik accepteer haar zoals ze is! Of ze nu 50 of 100 kilo weegt.

Succes met je eigen gewillige keuze!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een sportschool kweek je geen functionele spieren. Je lijkt dan wel sterker. Ga roeien bij een roeiclub. Daar worden al je spieren getraind en heb je je hele leven plezier van. En je vriendin misschien ook, maar je doet het eigenlijk voor jezelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond eten, voldoende rust nemen, niet roken/drinken.
Om de +/- 3 dagen een spiergroep trainen, door middel van korte, intense oefeningen.
Pas op voor overbelasting, anders heb je een averechts effect....
Voor diverse oefeningen:
http://www.bodybuilding.com/exercises/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt alsnog sterk zijn zonder dat het van buiten te zien is.
Dat verschilt heel erg per persoon.
Vertel haar dan maar dat je wel sterk bent en je daarvoor geen spierballen nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn drie verschillende soorten types mensen. Endomorf,Mesomorf en Ectomorf. Hierbij verschilt het of trainen meer moeite kost of juist niet.

Ik weet niet hoe jij traint, wat is je schema?
Op zich kun je zoals gezegd niet meer spieren kweken maar wel groter. Je kunt beginnen om voor massa te gaan. Maar je kunt ook trainen hoe ik train. Dan train je
alle groepen ineens. De herhalingen zijn dan per onderdeel maar 2 x 15 maar dat kun je langzaam opschroeven. Vooral de kleinere groepen zoals je schouders en je triceps enz. worden redelijk snel zichtbaar.

Met massa doe je bv drie keer 10 of een andere variant en meestal maar een paar groepen. Zorg er in ieder geval voor dat je eerst de zwaarste oefening doet. Voor borst is dat het bankdrukken voor je benen de squat. Vergeet je buik niet en de zijkanten ervan.

Verder kun je creatine kopen maar ik zou eerst je lichaam zoveel mogelijk opbouwen op eigen kracht totdat je een plateau heb bereikt waar je niet verder lijkt te kunnen. Daarna kun je altijd nog creatine gebruiken. Dit is onschuldig want je maakt het zelf ook aan alleen minder. Wanneer je eigen voorraad dus de verhoging niet aankan neem je creatine waardoor je spieren sneller herstellen.
Het potje raakt aangevuld waardoor je ook meer energie hebt. Alles daarboven wordt weer uitgeplast.

Weet alleen wel voor wie je het doet, jij wil er wat aan doen maar zou je vriendin ook dingen aanpassen voor jou als je dat zou vragen?
Zolang je je vriendin kan beschermen tegen wat dan ook maakt het niet uit hoe je eruitziet. Ook hele brede gasten kunnen mietjes zijn in een gevecht, vaak genoeg gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet gaan fitnessen voor jezelf niet voor haar....

Vrouwen geven meestal zoon opmerking om jou te testen ze kijken of je wel degelijk een goede man bent...Met veel zelfvertrouwen en goede genen. Je kan net alsof doen.. Maar als ze ziet dat je emotioneel wordt en dat ze je kan raken jah....
Hoe moet je daar nu mee omgaan?

Meestal gaan ze uitdagen stout doen en hoe ver ze kan gaan met stout zijn... Ze gaat je uitdagen als andere bij zijn of je pesten hoe je reageert. Of als ze overstuur is en boos is.

En de test die ze hier geeft is een opmerking geeft over je uiterlijk en zegt dat je het moet veranderen....
en zien hoe je reageert?

Beste is het gewoon niet emotioneel reageren zoals boos worden.

Je mag echt geen raar gedrag aanvaarden zij moet respect voor jou hebben net zoals jij voor haar hebt. Negeer de test of zeg dat het jou lichaam is en jij dat beslist.
Je moet niet boos worden maar gewoon tonen dat ze tegen jou niet mag doen!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Kortom niet veranderen en als ze je daardoor verlaat is het niet de juiste want dan heeft ze een relatie zonder gevoelens voor jou?

Hier moet je dus reageren om te zeggen dat het jou lichaam is en dat je zelf kiest wat je doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets.
Je kunt niet meer spieren kweken.

Je kunt je spieren wel sterker maken, maar niet
in een korte tijd.
Goed werk heeft tijd nodig.

Hoe gespierd is jouw vriendin?
Hoeveel kan die tillen?

Als ze zelf niet heel sterk en strak is moet ze niet zeuren.