Wat is een leuke activiteit om te doen met een groep, leeftijd varieert van 15 tot 64

In de buurt van assen graag:) maar suggesties zijn altijd welkom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

~ Organiseer een grote picknick
~ Ga iets leuks doen er daarna uit eten
~ Bowlen
~ Fietstocht
~ Een museum dat voor iedereen interessant is
~ Naar het strand!
~ Met een bootje gaan varen

Ik had ook zo een soort vraag (zie bron), en Sophietje had me een hoop tips gegeven. Ook de site als eerste in de bron is heel handig om iets leuks te vinden. Succes en alvast veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (2)

het Drents museum
het dorp Orvelte
Openluchtmuseum Ellert en Brammert

Toegevoegd na 5 minuten:
het gevangenismuseum in Veenhuizen
en nog veel meer (zie laatste link)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klootschieten op bos- en heidepaadjes is heel geschikt voor elke leeftijd. In de regel vorm je groepjes van 4 personen. Een kloot is een houten bal met binnenin een kern van lood. Je hebt er twee nodig voor een groepje.