Een vriendin is afgevallen bij een selectie. nu wil ze niet in een team lager gaan spelen, maar naar een andere club! is dat laf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dat is net zo min laf als bij een andere werkgever gaan werken als het niet meer bevalt bij de huidige, vermoedelijk heeft ze het gevoel dat ze elders beter kan en wil ze die kans niet laten schieten ,laf is haar emotioneel onder druk zetten om te blijven waar ze zit terwijl ze het niet meer naar de zin heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Dat heeft niets met laf te maken. Het is een keuze. Als zij bij een ander team een betere positie kan krijgen, is het ambitieus om naar een andere club te gaan, en waarschijnlijk allemaal vriendinnen/vrienden die ze uit de training kent achter zich te laten. Op zich bewonderingswaardig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee waarom zou dat laf zijn.
Als ze ergens anders wel hoger kan spelen moet ze die kans aannemen.