waarom hebben de dames van het nederlands elftal geen naam op hun rug zoals bij de mannen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Zij zijn niet de personen die voetballen.
De vrouwen staan langs de zijlijn.

En daarbij Cabau van Kasbergen past niet op een t-shirtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hun rug is niet breed genoeg,damesruggetjes zijn smaller dan die van de mannen en daarom past de naam er niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorig jaar zou mijn antwoord zijn dat de dames nog geen A-classificatie voor hun sport houden, maar sinds vorig jaar hebben ze die wel.

Het kan zijn dat het te duur is voor kwalificatiewedstrijden.

Tijdens het EK in Finland vorig jaar hadden alle dames gewoon hun naam op het shirtje staan, kijk maar naar bijgevoegde videofragment.