Niks moet. Het hangt er vanaf wat voor jou het meest prettig is. Bij een grotere cupmaat is het fijn om over de (sport)beha een heel strak kort sporttopje te dragen, om teveel beweeglijkheid te voorkomen.
Over dit strakke topje draag je dan je normale sportshirt. Als het erg schudt, kan je vorm veranderen en daar zit je niet op te wachten. Dus gewoon kijken wat voor jou het meest prettig is.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ah oké bedankt :) Dus het is zeker geen probleem als je onder de sportbeha een gewone beha draagt ?
Als jij een andere beha wilt dragen onder een sportbeha, houdt niemand je tegen.
Maar, het is niet de bedoeling van een sportbeha.

Een sportbeha is gemaakt om te sporten. De ondersteuning die deze beha geeft, is te koop in 3 gradaties: low, medium, high.
Low geeft de minste ondersteuning (bijvoorbeeld genoeg voor yoga).
High geeft de meeste ondersteuning (bijvoorbeeld voor rennen).

Indien je de beha goed gebruikt, ondersteunt deze perfect.
Het lijkt mij geeneens prettig om er nog een andere beha onder te dragen.
Bedenk ook dat de high sportbeha gedragen moet worden na een borstoperatie. Dus echt het werk moet doen, wat nodig is.

Succes!