Kan iemand mij raad geven bij het kopen bij een rc nitro car?

ik wil graag in de zeer nabije toekomst een rc nitro car kopen. weet iemand misschien of ik met lossen onderdelen goedkoper uit zijn dan met een set?
weet iemand ook een goede/goedkope site?(liefst binnen EU ivm. invoerrechten)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De beste tip die ik je kan meegeven is; koop een nieuwe ipv een 2e hands carretje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa dat was ik sowieso al van plan,
mijn neef heeft er ook en paar,
en hij had ook al gezegt dat ik beter geen 2ehans kon nemen:)
bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd! Je betaald misschien wel iets meer, maar dat is het dik en dubbel waard! Alleen de garantie is al een goede rede om een nieuwe te kopen ;) vooral als je er geen ervaring mee hebt is een nieuwe beter. Omdat je dan niet op gebreken hoeft te letten. Ook zou ik je willen adviseren om een car te kopen die rijklaar is, zodat je snel terug naar de winkel kunt met je bonnetje als er toch iets mankeert. Dan kunnen ze nooit zeggen van; Tja, dat komt omdat je er zelf aan hebt lopen sleutelen. En ook vereist het oefening met de onderdelen, dus kun je beter beetje bij beetje leren, dan dat je meteen een compleet carretje in elkaar moet zetten ;) veel succes iig met je leuke "toekomstige" hobby. Zelf zit ik er aan te denken om een nitro helikopter te kopen. Blijft mooi speelgoed ;)