Om welke tijd zie je de meeste dieren met de safari in Beekse bergen?

Morgen gaan we naar safari park beekse bergen, met de eigen auto. Maar welke tijd kun je het beste de safari beginnen? Zodat je de meeste dieren ziet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
6.2K

Het beste antwoord

Hoe vroeger op de dag, hoe wakkerder / actiever de dieren zijn. Zeker op een warme dag is het hal vroeg weer slapen geblazen. an zie je ze trouwens ook wel redelijk goed hoor ; zo is het park wel ingericht. Maar 's morgens is verreweg het leukst. Liefst rond voedertijden, al kan ik die zo op de website niet 123 vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! We zijn gelijk om openingtijd gegaan en hebben alle dieren kunnen zien!

Andere antwoorden (1)

Je moet niet alleen met de eigen auto gaan. Je kunt per bus (zelfde route als auto maar je zit veel hoger), per boot en natuurlijk te voet. Alle routes zijn anders en overal zie je dus ook andere dingen. De voedertijden zijn door de hele dag heen en die krijg je op een briefje als je bij de kassa komt.

Ze geven zelf bijv het volgende advies:
Safari's combineren
Beestachtig avontuurlijk is het om verschillende safarivormen te combineren. Start met een flinke wandeltocht, stap achter in het park in de bus, scheep vervolgens in op de safariboot en sluit een dagje safaripark al wandelend af. Zo weet je zeker dat je zo veel mogelijk wildlife ontmoet. Al deze safariroutes zitten bij de entreeprijs inbegrepen.