word ik sportiever als ik me adem lang leer inhouden?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Sport
4.2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Nee, dan word je alleen beter in lang je adem inhouden

Antwoorden (1)

Nee, je bent sportief of niet.
Wat je leert met lang adem inhouden is langer onder water kunnen blijven met duiken zonder apparatuur bv. Als kind deden wij spelletjes in diep water met muntjes opduiken. Daar kan je goed in worden :)
Sportief zijn betekent () veel sporten beoefenen of () veel tijd aan sport besteden.
-----
Taalkundig betekent het niet kinderachtig zijn en tegen je verlies kunnen, maar ook niet haatdragend maar fair zijn.
-----