Ja hoor, dan heb je net de basisbeginselen onder de knie en dan pas begint het echte werk. Het is net als een omgekeerde trechter: in de E'tjes zijn er heel veel voetballertjes en dat dunt zich met de tij uit. Op die leeftijd ga je ook echt tegen competatieve teams spelen en daar leer je alleen maar van. Dus groei je als voetballer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou dat niet kunnen. Met alles en dus ook als voetballer kan je nog groeien op dat aspect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk feitje: Luís Suarez (ex-Ajax, nu Liverpool speler). Was tot zijn 16e nooit de beste van zijn voetbalclub, en kijk waar hij nu speelt! De ene spelers is wat vroeger dan de andere qua ontwikkeling.