ik heb in de toto gewonnen, maar waar kan ik dat geld bemachtigen?

Ik heb een bedrag in de toto gewonnen, maar ik weet niet hoe ik dat geld op mijn rekening kan storten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
8.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gefeliciteerd!!!! vraag even na bij de winkel of instantie waar je het gekocht hebt. doe er iets goeds mee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik deed het via de site van toto

Het beste antwoord

Verschilt per bedrag hoogte. Waar je je lot hebt gekocht keer misschien uit tot 50euro of misschien wel tot 450.

Je moet naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en ff navragen.

Vergeet niet dat je boven de 454 euro kansspel belasting moet betalen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als het goed is waar je het lot hebt gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, sorry, maar ik bedoelde op de site van toto
Is het bedrag dat je gewonnen hebt hoger dan 10 Euro?
Zo niet, dan kan het niet teruggestort worden volgens de site van de toto:
"Het geld wat u via uw creditcard of IDeal overgemaakt heeft naar uw ‘wallet’ kunt u niet terugstorten. Gewonnen saldo vanaf € 10,-- kan wel worden overgemaakt naar uw betaalrekening."

Ik heb zelf geen toto-account, maar wed wel eens via unibet of bwin en daar staan ergens de opties: "storten" en "opnemen".
Als je dan kiest voor het opnemen, dan moet alles zich vanzelf wijzen.

Wel las ik op de site van de toto dat er tot 10 dagen overheen kan gaan voordat het geld op je rekening staat.