Wat is het scoringspercentage van Frank Lampard (Chelsea) uit penalty's?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Over zijn hele carriere zou ik het echt niet weten.
Wel heb ik een website gevonden die zijn penalties in zijn Chelsea periode bij houdt.

Hij heeft er 61 genomen, waarvan hij er 52 verzilverd heeft, dat is 85,25%.

Daarnaast wordt er op die site ook geanalyseerd welke kant hij welke penalties schiet en wat daar het resultaat van was.

http://www.thechels.co.uk/frank-lampard-and-the-art-of-the-penalty-kick/