Ik sport en eet gezond, maar kom juist aan. Hoe kan dat?

Afgelopen 4 dagen heb ik gezond gegeten en gesport maar in plaats van afvallen kom ik aan , hoe kan dat ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je aankomt, dan eet je blijkbaar meer dan je verbruikt. Je hebt 'gezond' gegeten zeg je, maar je zegt niet wat je hebt gegeten en in welke hoeveelheid. Gezonde dingen kun je ook teveel van eten. Daarnaast kan het ook zijn dat je nu wat extra vocht vasthoudt, als je van totaa niet sporten naar 4 dagen achter elkaar sporten bent gegaan. Ook is 4 dagen een erg korte periode om echt gewichtsverlies. Er is altijd een normale schommeling van gewicht, afhankelijk van allerlei factoren. Zeker als vrouw kan dit wel 2-3 kilo zijn afhankelijk van waar je in je cyclus zit.

Hoi Stiefje, om duurzaam gewicht te verliezen zul je wat meer geduld moeten hebben. Je aanpak is goed door zowel op je voeding te letten als sporten. Beide bepalen de helft van je resultaat! Helaas duurt het wat langer dan 4 dagen voordat je ook echt resultaten ziet want je lichaam reageert heel geleidelijk op je nieuwe leefpatroon. Je zult dus langere tijd op je voeding moeten letten en daarnaast helpt sporten om calorieën te verbranden en dus af te vallen.

Bronnen:
https://menspower.nl/beginnen-met-krachttraining/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100