Hoe begin ik met baantjes zwemmen?

Ik ben laatst gestopt met ballet en zoek een andere sport. Het lijkt me leuk om 1/2 keer in de week baantjes te zwemmen, maar ik heb dit nog nooit gedaan. Ik ben bang dat als ik het ga doen, ik er echt als een idioot uit ga zien. Aangezien ik misschien al bijna een jaar niet serieus gezwommen heb en ik alleen een panter print bikini heb.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
1K
Erna55
6 jaar geleden
Niet iedereen in het zwembad heeft een zwempak aan, er zijn er genoeg die in bikini zwemmen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoezo zou je er als een idioot uitzien? Als je kunt zwemmen, dan kun je baantjes zwemmen. En de meeste mensen die banen zwemmen, doen dit voor hun plezier. Soms zwemmen ze maar een paar baantjes en duiken dan het bubbelbad in. Dus het zijn echt niet allemaal borstcrawl-zwemmers die je voorbij sprinten hoor.
Er zijn veel jonge meiden met bikini's, dus je valt echt niet op. Maar als je je prettiger voelt met een badpak, dan koop je een (goedkoop) badpak.Ga gewoon een keer, dan weet je gelijk of het iets voor je is.
MarBet
6 jaar geleden
Over het algemeen letten mensen veel minder op je dan je denkt. Dus als het er al gek uitziet, let waarschijnlijk niemand erop. En al doet iemand dat wel, dan nog laat je een ander toch niet bepalen wat je wel en niet doet? Gewoon doen dus. Eerste keer dat je nieuws doet is altijd een beetje spannend. Daar moet je gewoon even doorheen. En koop anders een zwempak of bikini waar je je fijner in voelt.

Antwoorden (1)

Hoe je begint? Je springt aan één kant in het zwembad, en je zwemt naar de overkant. Daar aangekomen keer je om en zwemt terug, en dat blijf je herhalen tot je niet meer kunt of er genoeg van hebt. Je panter-bikini ziet (bijna) niemand als je in het water ligt, en die is eventueel ook nog vervangbaar.
jc54
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Het is aan te raden van tevoren na te gaan hoe laat in het zwembad van jouw keuze er gelegenheid is om banen te zwemmen. Je wil niet tussen allemaal spelende kinderen terechtkomen als je serieus wil gaan banenzwemmen...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Het springen mag ook duiken zijn :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hahaha bedankt mensen