Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nieuwe hardloopschoenen nodig, momenteel loop ik op Asics GT 2140. Wat zijn nu n soortgelijke schoenen, iemand ervaring?

Ik loop met overpronatie en heb redelijk smalle voeten (vrouw). Met deze asics heb ik weinig problemen, maar ik zoek nu nieuwe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou het kunnen vragen bij de hardloopwinkel. Even op Google kijken waar er één bij je in buurt zit. Je kunt dan op de loopband en dan maken ze een filmpje. Aan de hand daarvan wordt bekeken welke schoen het meest geschikt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probbeer eens een schoen van NIKE te passen die hebben ook dames modellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga aub naar een echte hardloopwinkel. Hier controleren ze hoe je loopt en ze zorgen er voor dat je schoenen echt bij je loopstijl passen.
Mocht je in de eerste week na aanschaf problemen krijgen, dan ruilen ze de schoenen kosteloos om.

Ik heb ooit schoenen laten aanmeten, superschoenen liepen heel lekker. Toen had ik een nieuw paar nodig, dus ik dacht slim te zijn en naar een willekeurige sportwinkel te gaan en hier hetzelfde merk en type aan te schaffen, alleen een nieuwer model (want het oude was inmiddels al twee jaar oud en niet meer leverbaar).
Man, wat heb ik een ellende gehad met die nieuwe schoenen.

Toch later maar weer terug naar een echte hardloopwinkel. Blijkt dat hetzelfde merk en type niet garant staat voor precies dezelfde schoen.
En ook kan je loopstijl gedurende je leven ietwat evolueren, waardoor de nieuw gekozen schoen niet meer precies geschikt is voor jou.

Kortom, mijn tip: Ga naar een echte hardloopwinkel (running center) en laat je daar helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding