Ik ga fitnessen maar wat voor schoenen zouden jullie aanbevelen?

Ik heb maat 43/44.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb voor aerobics/gym binnen in een sporthal gewoon van die gymschoentjes, tussen balletschoenen en sportschoenen in.
voor een echte fitness met apparaten in een sportschool zijn sportschoenen wellicht beter
Ritsuka
10 jaar geleden
wat ga je doen? gewichtheffen, meer cardio, groepslessen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ritsuka Cardio en Krachttrainingen

Antwoorden (5)

Nike training shoes! Ze zijn licht en geven een goede grip.

Toegevoegd na 25 seconden:
Deze dragen mijn trainers in de sportschool overgens ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat maakt niet zo uit. Je kunt speciale fitnessschoenen kopen, maar ook met gewone zaal- of loopgympen fitnessen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je van de hardloopband afblijft maakt het niet uit op wat voor schoeisel je gaat. ik ging vaak op slippers, vooral als het warm is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dichte sportieve schoenen (die je alleen binnen gaat dragen) is de beste keus, welk merk of soort is voor fitness niet belangrijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hangt er van af wat je gaat doen, als je veel cardio gaat doen is het wel verstandig voor goede schoeisel. Zoals eerder al aangegeven nike training shoes. Evt in combinatie met apple > ideaal. Onder het motto ik heb het zelf ook, ja.

Maar als je bijna alleen kracht trainingen gaat doen, dan zou ik zeggen.. Ga lekker niet naar de sportschool. Krijg je alleen maar neppe spieren van. Gewoon lekker thuis push- / sit-ups, crunches etc.