Waarom gaan de volgende spelers niet naar het WK?

Wie er bijvoorbeeld niet bij zijn: Ronaldinho, Ronaldo (de enige echte, nu iets te dik-, Cambiasso, Adriano, Benzema, Zanetti, Totti (waarom hij niet gaat is mij een raadsel-, Pato (ditto Totti) en Ruud van Nistelrooij!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (5)

Omdat ze niet geselecteerd zijn door de bondscoaches van de desbetreffende landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben te weinig gespeeld,sommige te oud en anderen uit vorm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over de spelers die niet/wel geselecteerd worden daar
beslist de trainer over,van het betreffende land.
Daar zijn vaak zoals je zelf aangeeft heel veel discussie,s
over,maar de trainer beslist dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg de lijst met namen die wel geselecteerd zijn er eens naast, dan kom je tot een schrikbarend aantal extreem goede spelers en dan hebben de coaches dus de luxe bovengenoemde spelers niet mee te nemen.

Daarnaast hebben een aantal van bovengenoemde spelers nogal een ego, die ik niet 1-2-3 in dienst van het elftal zie spelen, die rekenen er eerder op dat het elftal in dienst van hen speelt, dan zou ik als coach liever een topper meenemen en daarnaast mensen die graag willen werken voor het resultaat, die een bal eerder afspelen aan een speler die er beter voorstaat dan zelf schieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste van deze jongens hebben hun beste tijd gehad en willen (kunnen) dat nog niet accepteren. Daarnaast is er ook de concurentie. Dus wie het meeste in vorm is, vind automatisch zijn plek.
Je kunt niet eeuwig blijven teren op roem uit het verleden. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.