Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaan de volgende spelers niet naar het WK?

Wie er bijvoorbeeld niet bij zijn: Ronaldinho, Ronaldo (de enige echte, nu iets te dik-, Cambiasso, Adriano, Benzema, Zanetti, Totti (waarom hij niet gaat is mij een raadsel-, Pato (ditto Totti) en Ruud van Nistelrooij!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
679

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Omdat ze niet geselecteerd zijn door de bondscoaches van de desbetreffende landen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben te weinig gespeeld,sommige te oud en anderen uit vorm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over de spelers die niet/wel geselecteerd worden daar
beslist de trainer over,van het betreffende land.
Daar zijn vaak zoals je zelf aangeeft heel veel discussie,s
over,maar de trainer beslist dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg de lijst met namen die wel geselecteerd zijn er eens naast, dan kom je tot een schrikbarend aantal extreem goede spelers en dan hebben de coaches dus de luxe bovengenoemde spelers niet mee te nemen.

Daarnaast hebben een aantal van bovengenoemde spelers nogal een ego, die ik niet 1-2-3 in dienst van het elftal zie spelen, die rekenen er eerder op dat het elftal in dienst van hen speelt, dan zou ik als coach liever een topper meenemen en daarnaast mensen die graag willen werken voor het resultaat, die een bal eerder afspelen aan een speler die er beter voorstaat dan zelf schieten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste van deze jongens hebben hun beste tijd gehad en willen (kunnen) dat nog niet accepteren. Daarnaast is er ook de concurentie. Dus wie het meeste in vorm is, vind automatisch zijn plek.
Je kunt niet eeuwig blijven teren op roem uit het verleden. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding