Ga zo voor de Kinect staan dat uw volledige lichaam in beeld is
Plaats de sensor dicht bij de rand op een vlak en stabiel oppervlak.
De sensor werkt het best als deze 0,6 tot 1,8 meter boven de vloer wordt geplaatst. In het ideale geval staat de sensor minder dan 15 cm boven of onder uw tv.
Plaats de sensor niet in direct zonlicht of op minder dan 0,3 meter van de luidsprekers.
De sensor stelt zichzelf automatisch bij; doe dit niet handmatig.