hoe heten die opblaasbare poppen van een meter of 6 hoog, die ze langs voetbalvelden en bij evenementen wel neerzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
4K
Kimath
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=YtespeLin2c

Het beste antwoord

Sky dansers of fly guys zo heten ze op mijn oude werk waar wij ze verhuurden en plaatsten.

Toegevoegd na 10 minuten:
Die van ons waren wel aangesloten op twee blowers aan elke voet eentje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Skywalkers!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn Inflatables.

Toegevoegd na 1 minuut:
En die mannetjes noemen ze airdancers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek via google of bing naar inflatables en je zult diverse bedrijven vinden die deze in diverse vormen maken.
In Nijmegen is zo'n firma die maakt bijna elke vorm en grootte. Leuk voor reclame boodschappen. Je kunt ze ook gebruiken op beurzen door er zelf in te zitten. Doormiddel van accu's op je rien en een blower wordt de pop op grootte gehouden.
Frank