Zegt mij lotnummer van de Postcodeloterij Miljoenenjacht iets over het aantal deelnemers op mijn Postcode?

Mijn lotnr. is mijn postcode en dan de cijfers 02. Betekent dit dat ik het 2e lid in mijn postcodegebied ben?

Toegevoegd na 1 uur:
mij = mijn

7 jaar geleden
in: Sport
3.3K

Het beste antwoord

Volgnummer 2 betekent inderdaad dat je de tweede deelnemer van dit postcodegebied bent.

De Postcodeloterij mag lotnummers uitgeven die bestaan uit een combinatie van een bestaande Nederlandse postcode plus een volgnummer van 001 tot en met 499.
Het volgnummer zegt dus niets over het totaal aantal deelnemers. Er kunnen maximaal 499 deelnemers in dit postcodegebied zijn.
SimonV
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt.