Er is vandaag ufc 202, weet iemand op welk zender en hoelaat ik dit kan zien?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je

Antwoorden (1)

De uitzending is te zien op FOX Sports 2.

Maar je kan ook gaan kijken bij Encore Bar & Grill in Rotterdam.

"Encore Bar & Grill in Rotterdam is vannacht de hele nacht open voor UFC 202: Diaz vs McGregor.

(...)

Woon je in de buurt van Rotterdam?
Kom dan langs met je UFC buddies en bekijk UFC 202 live (via FOX Sports), inclusief de prelims ( via UFC Fightpass) onder het genot van een drankje en een hapje. Je kan de wedstrijden volgen in HD op grote schermen." is te lezen op deze website http://www.epicmma.nl/2016/08/bekijk-ufc-202-diaz-vs-mcgregor-live.html.

Encore Bar & Grill
Posthoornstraat 526
3011 WD Rotterdam
Tel: 010-8459800
Email: info@encorebargrill.nl
Website: www.encorebargrill.nl

De volledige card en tijden van UFC 202:

Preliminary Card (0:30u)
• Neil Magny vs. Lorenz Larkin
• Colby Covington vs. Max Griffin
• Alberto Uda vs. Marvin Vettori

Preliminary Card (2:00u)
• Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
• Raquel Pennington vs. Elizabeth Phillips
• Featherweight Artem Lobov vs. Chris Avila
• Randa Markos vs. Cortney Casey

Main Card (4:00u)
• Nate Diaz vs. Conor McGregor
• Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
• Rick Story vs. Donald Cerrone
• Hyun Gyu Lim vs. Mike Perry
• Tim Means vs Sabah Homasi

Op https://www.facebook.com/UFConFOXnl/ staat overigens bij de uitzending van 0:30 uur Early Prelims en is de volgorde van de wedstrijden anders.