is er iemand die weet waar ik een oud/gebruikt snowboard kan kopen ?

ik wil graag een snowboard maar heb er geen 200 euro voor over ik heb op internet enkele advertenties gezien die een oud gebruikt of een snowboard in een slechte staat verkochten maar helaas zijn die advertenties oud en zijn de snowboards al verkocht

Toegevoegd na 8 minuten:
in die advertenties waren ze tussen de 5 en de 15 euro ik wil gewoon in de duinen lekker snowboarden dus het mag best een een oud versleten ding zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Gebruikte snowboarden worden er te koop aangeboden op Marktplaats.nl en op Speurders.nl

Toegevoegd na 10 uur:
Op Marktplaats zie ik meer dan 4 duizend advertenties in verband met snowboards, zie de link hieronder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kan je ook linkjes aan je vraag toevoegen waaruit blijkt dat er recente advertenties voor die prijs zijn, waarop vraagsteller daadwerkelijk kan reageren?