Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat maakt Valentino Rossi nu zo speciaal?

Is Rossi nu zo speciaal, is het zijn motor, training of wat kan het nog meer zijn....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat soort vragen liggen wel in mijn straatje. Veel te weinig sportvragen hier. Een dikke +1 voor je vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alles maakt Valentino Rossi speciaal. Hij is wat je noemt een echt natuurtalent. Hij heeft alles mee en dat weet hij ook heel goed. Ook het feit dat hij met motoren is opgegroeid (zijn vader Graziano reed en won ook GP's) heeft hem zeer zeker geholpen. Daarnaast heeft hij ook veel belangstelling voor de motoren en het afstellen. Hij is een echte perfectionist en is nooit tevreden als de afstelling niet is zoals hij het wil. Bij veel andere coureurs is dit niet het geval. Zij stappen op de motor en willen dat alles werkt. Werkt het niet dan moet de monteur het maar uitzoeken. In principe maakt het niet uit op wat voor motor je Valentino zet. Hij weet uit iedere motor het maximale te halen en kan zelf het verschil maken.
Ook is hij een vrolijk voorkomend iemand die totaal niet arrogant is. Nogmaals, hij heeft alles mee, maar heeft dat aan zichzelf te danken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie uitleg, ik denk dat ik het wel met je eens ben. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens.. >+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens. Hij heeft inderdaad wel alles mee om zijn talenten optimaal te benutten, maar DOET dat vervolgens ook echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook hier weinig reactie. Maar jou antwoord moet de waarheid zijn. Mooi.

Andere antwoorden (1)

Als iemand vanaf zijn 2de jaar al toegewijd is aan een ding en met plezier, lijkt me dat een goede start voor welke missie dan ook. Lijkt me ook voor weinigen weggelegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding