Kan je zomaar je Nevobo pas opvragen?

Ik heb een teamgenoot die uit het team is en die wil zijn/haar spelerspas van Nevobo maar mag dit wel.

Met vriendelijke groet,

Tim Wesseling

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Afhankelijk van de vereniging heb je of zelf je spelerspas (die je dan iedere wedstrijd moet tonen) of heeft de vereniging deze (zodat die bij iedere wedstrijd aanwezig is). De pas is van de speler zelf en is de bevestiging dat je lid bent van de NeVoBo en binnen de bond wedstrijden mag spelen.

Als je stopt met spelen bij een vereniging dan moet je die pas terug krijgen; het is immers jouw inschrijving bij de NeVoBo. Wil je bij een andere club gaan spelen dan moet je daar je spelerspas laten zien. Heb je die niet dan moet je hem (opnieuw) aanvragen waarbij de kosten voor eigen rekening zijn.

Dus, als je stopt bij een team/vereniging, vraag je pas terug (en de vereniging moet hem ook terug geven).