Ik heb een spel gekocht op bol.com bij een 2e hands verkoper, maar het spel is niet zo goed. (beschrijving)

Als je bijv naar buiten gaat moet die laden, maar hij laadt echt veels te lang. Duurt minimaal 2 minuten. Hij stond vermeld als ''goed'', maar er zitten krassen op en ik moet er nog 11,95 voor betalen ook en dat vind ik het niet waard voor zo'n CD. Wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het spel is voor de PS2.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Van de site:
Ook op 2ehands artikelen geeft bol.com recht van retour!
Ik zou dus even contact opnemen met Bol om te kijken wat je kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Op je bon staat onderaan het adres van de zender. Je stuurt dit terug en maakt melding van de retourzending.

Andere antwoorden (1)

absoluut doen! heb ik ook gedaan en ik kreeg mijn geld terug. ik had precies hetzelfde maar dan met een cd'tje 2e hands via bol. hun klantenservice is echt goed