Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat of welke truc is er voor strike te gooien in bowling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De bowlingbaan waar ik wel eens speel heeft vlák na de streep van die donkerblauwe vakjes. Daarmee heb ik om te beginnen een soort "houvast " als het gaat om het midden van de baan te houden. Als je naar beneden kijkt - dus naar die blauwe vakjes- beginnen die altijd breed en lijkt het op een grote pijl. IK gooi dan altijd de zwaarste en grootste bowlingbal zo hard mogelijk precies door het midden maar wél zo,dat hij precies over de punt van de pijl gaat.
Vergeet daarbij dan nooit,dat je de bal zo hoog mogelijk naast je hoofd heel licht op een van je schouders legt ,gevolgd door het werpen en naar beneden kijken (om die pijl te zien- ga ietsje door de knieën..en doe nét of jij je handen (virtueel) meegooit-mét-de-bal om te "sturen"

Succes en groet: Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hier is geen truc voor het eist gewoon zekere ervaring en je moet natuurlijk een beetje "skills" opbouwen in de tijd dat je bowlt

verschillende dingen proberen en dan lukt het vanzelf wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn truc is (maar ik ben niet goed genoeg om het elke keer te laten lukken) met een soort flauwe boog de middelste kegel NET niet centraal raken (dus een beetje links of rechts, meestal links in mijn geval).

Als ik hem zo op de goede plek raak is het ALTIJD een strike (helaas echter kan ik niet zo goed mikken)
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding