Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kiezen, ik kan het echt niet. Moet ik op volleybal blijven? Moet ik op keyboard blijven?

Ik zit op volleybal, maar ik vind de training niet echt leuk meer. De wedstrijden nog wel. Er komt wel een nieuwe trainer, dus wat denken jullie? moet ik erop blijven? anders zit ik er een jaar aan vast, ook als het toch niet zo leuk is met een nieuwe trainer... En keyboardles, moet ik daar op blijven? ik vind keyboardspelen leuk, maar ik leer er niet echt wat, en het is maar 1 keer in de 2 week, omdat het zo ver weg is.

help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Tja, wat betreft het volleybal, Ik zou het nog een kans geven, ivm die nieuwe trainer. misschien word het dan wel een stuk leuker!
(en een jaar is zo voorbij) plus dat sporten gezond is ;)
En wat betreft het keyboard, Als je er niet echt wat leert lijkt het me ook niet echt boeiend meer. probeer een ander instrument bijvoorbeeld!

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keyboarles gewoon blijven doen. Het is niet vaak maar je vind het leuk. Gewoon doen dus ! Bij volleybal moet je kijken wat er precies is dat je stoort. Als je dat duidelijk hebt zou je er iets aan kunnen doen. Is het de trainer? Misschien wordt het met de nieuwe leuker ? Vindt jij j teamcollega's niet aardig? Kijk of je ergens anders kunt volleyballen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker blijven volleyballen, misschien wordt het wel leuker met een nieuwe trainer. Volleyballen kun je niet in je eentje, keyboard spelen wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel zelf piano, en zodra je de basisdingen hebt en niet echt klassieke stukken hoeft te kunnen spelen, kun je stoppen! Je leert alles puur op ervaring in de tijd daarna! Lekker blijven volleyballen, en als je dat niet wilt, dan stop je toch gewoon! Ik zou eerst keyboardles wegdoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk je WAT er niet leuk is aan training en WAAROM dat niet leuk is. Zeg tegen je trainer WAT je niet leuk vind en WAAROM geef ARGUMENTEN. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding