Wat zegt de scheidsrechter voordat hij het getal noemt dat uitgegooid dient te worden bij darten?

Zit darten te kijken en hoor de scheidsrechter elke keer een Engelse term gebruiken voordat hij het getal noemt dat uitgegooid kan worden om een leg te winnen. Hij zegt dus die term en dan bijvoorbeeld '40'. Als er dan dubbel 20 wordt gegooid zegt hij 'Game shot and the 1/2 leg etc.'

Het lijkt iets te zijn wat lijkt op 'amount required' of iets dergelijks.

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Het beste antwoord

Hij zegt de voornaam van de speler. Bijvoorbeld: als Michael van Gerwen gooit zegt hij: Michael requiers ***.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanks, ik vermoedde al zoiets.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Requires.
Hele werkwoord: "to require"
I require, you require, he requires, etc.

Andere antwoorden (1)

Requires, to require: Nodig hebben