Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een sinterklaassurprise maken die geluid maakt?

Ik wil graag een gitaar maken die echt geluid kan maken, maar ik zou niet weten hoe. Iemand een idee?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik dacht ook aan van die kaarten die geluid maken als je hem opent, dat ik daar misschien het geruismakende deel uitsloop en daar wat mee doe, heeft iemand dat wel eens gedaan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
2.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedoel je, dat je er echt op kan spelen, of dat er geluid uit komt?
Dat laatste kan wel. Het goedkoopste is om even tijdelijk je telefoon in te bouwen waar je als ringtone jouw muziekje voor hebt gekozen. ( neem gewoon even via youtube een muziekje op met je telefoon en installeer dat als ringtone)
Tijdens de presentatie van de surprise bel je jezelf even met een andere gsm.
Andere oplossingen zijn er ook, alleen die worden eenstuk duurder.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Elastiekjes. Geeft natuurlijk geen prachtig geluid, maar je kan er wel op tokkelen. Action herft voor €1 of zo een doosje vol.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als jij zorgt voor een klankkast (doos met gat er in) en snaren (elastiekjes) zal hij absoluut geluid maken. Dat deden we op de kleuterschool al zo. Mooi er op spelen zal niet lukken, maar geluid komt er zeker uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding