Krijgt Team Torro Rosso de auto's van Team Red Bull als deze nieuwe krijgen?

Toegevoegd na 4 uur:
Met auto bedoelde ik te zeggen "chassis".

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Formule 1
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zowel Team Torro Rosso als Team Red Bull krijgen allebei nieuwe Tag-Heuer-motoren (eigenlijk Renault) in nieuwe auto's voor het seizoen 2017.
Antoni
7 jaar geleden
@MrTomaat, vind je dat je werkelijk nog kan spreken van "individuele" auto's als men steeds een voorraad paraat heeft van reserve-onderdelen, als alle onderdelen eenvoudig kunnen worden vervangen, en als er eigenlijk steeds weer opnieuw een nieuwe combinatie van onderdelen de baan opgaat?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@freekfluweel
Ik heb het over de auto, misschien niet geheel correct van mij, ik had chassis moeten zeggen, maar mijn vraag gaat niet over de motor. Krijgen ze dezelfde TAG-Heuer/Renault? Overigens is dat echt opmerkelijk aangezien STR altijd met Ferrari reed. Dan zou Torro Rosso @Antoni
Dat vind ik niet, dat is algemeen aangenomen. Grote teams krijgen elk jaar een nieuw chassis en een nieuwe motor. Dat chassis krijgt een volgnummer. Maar zoals al gezegd had ik chassis moeten zeggen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah niet altijd alleen de laatste paar jaar.

Antwoorden (1)

Nee, dit is absoluut verboden. Teams moeten alles zelf ontwikkelen. En al zou dit mogen dan zou het nog niet gebeuren omdat het ontwerp van de auto's (eigenlijk het technisch regelement) verandert.