Is er een verschil te zien tussen Clark schoenen voor mannen en voor vrouwen?

Ik wil heel graag Clark schoenen kopen maar ik kan niet precies zien welke voor vrouwen zijn en welke voor mannen. Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
4.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dames: www.clarks.nl/c/dames-schoenen
heren: www.clarks.nl/c/heren-schoenen

Antwoorden (1)

De schoenverkoper weet dat wel en anders zou je het op de site zelf moeten kunnen vinden.
Maar als je het zelf al niet kan zien zou ik me er zeker niet druk over maken en ze gewoon dragen.
Als je het perse wilt weten, heb je de productcode nodig. Die staat op de schoenendoos, maar die informatie heb je waarschijnlijk niet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het kan een uniseks model zijn en dan zie je geen verschil. Dan zal de leest anders zijn en de dames variant geschikter zijn voor smallere voeten. Niet onbelangrijk is dat damesschoenen ook kleinere maten hebben dan de herenschoenen.