is er een app waardoor je automatisch op de hoogte wordt gehouden als er een voetbalwedstrijd is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij wordt er op de hele wereld wel iedere minuut een voetbalwedstrijd gespeeld...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die op TV komt

Antwoorden (2)

Je zou de app Forza Football kunnen gebruiken, hier kun je instellen dat je een melding krijgt over wedstrijden van je favoriete clubs.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja...
Dat is flashscore (als app te downloaden)
In flashscore zijn van voetbal alle competities in de wereld te vinden. Daarnaast ook een reeks andere sporten, al gebruik k het zelf alleen voor voetbal.
Je kan per competitie steeds de uitslagen bekijken (ook live), of per wedstrijd (live) de gebeurtenissen bekijken.
Je kan ook - om terug te komen op jouw vraag - favoriete competities en clubs instellen. Als er in de wedstrijd waarin jouw favoriete club speelt wordt gescoord, ontvang je automatisch een pushbericht (soort sms).
De app is overigens helemaal gratis.
Succes!