Hoe lang moet een centrale verdediger minimaal zijn, hoe lang moet een voorstopper zijn en kent iemand centrale verdedigers onder de 1.85m ?

Ik wil graag de profwereld in. Maar volgens mij is de minimum lengte 1.85m.
Kent iemand een kleine centrale verdediger, of bestaan die niet ?
Veel mensen zeggen dat ik het kan, maar dan moet ik wel lang genoeg zijn. Ik ben 1.73m en 17 (december 18) jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.9K
Kimath
12 jaar geleden
vroeg je net toch ook al?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar verwijdert vanwege geen vraagteken neerzetten.

Antwoorden (2)

Puyol is 1.78 meter, dus het kan wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt in ieder geval voor je antwoord, maar ten eerste scheelt dat wel 5 hele cm's en ten tweede is dat in Spanje.
In Spanje zijn die spitsen rond 1.70-1.80m, klein dus.
Er is geen minimale lengte .
Kijk maar eens naar Epi Drost .en Nico Jan Hoogma .