In welk land zijn de oranjefans nog niet geweest?

ik vroeg me af,tegen welk land nederland nog niet gespeeld heeft(voetbalteam natuurlijk).
dus waar de oranjefans nog niet geweest zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik geloof nog niet in Korea ,en ook niet in Australië

Een overzicht van alle landen waar Oranje nog nooit tegen gespeeld heeft, op alfabetische volgorde: Afghanistan Algerije Angola Antigua en Barbuda Azerbeidzjan Bahama's Bahrein Bangladesh Barbados Belize Benin Bhutan Bolivia Bosnië en Herzegovina Botswana Brunei Burkina Faso Burundi Cambodja Canada Centraal-Afrikaanse Republik Colombia Comoren Congo-Brazzaville Congo-Kinshasa Costa Rica Cuba Djibouti Doninica Dominicaanse Republiek El Salvador Equatoriaal-Guinea Eritrea Ethiopië Fiji Filipijnen Gabon Gambia Georgië Grenada Guatemala Guinee Buinee-Bissau Guyana Haiti Honduras India Indonesië Irak Jamaica Jemen Jordanië Kaapverdië Kazachstan Kenia Kirgizië Kiribati Koeweit Laos Lesotho Libanon Liberia Libië Litouwen Madegaskar Malawi Maldiven Maleisië Mali Marshalleilanden Mauritanië Mauritius Micronesia Monaco Mongolië Montenegro Mozambique Myanmar Namibië Nauru Nepal Nicaragua Nieuw-Zeeland Niger Noord-Korea Oeganda Oezbekistan Oman Oost-Timor Pakistan Palau Panama Papoea-Nieuw-Guinea Rwanda Saint Kitts en Nevia Saint Lucia Saint Vincent en de Grenadines Salomonseilanden Samoa Sao Tomé en Principe Senegal Seychellen Sierra Leone Singapore Soedan Somalië Sri Lanka Swaziland Syrië Tadzjikistan Tanzania Togo Tonga Trinidad en Tobago Tsjaad Turkmenistan Tuvalu Vanuatu Vaticaanstad Venezuela Verenigde Arabische Emiraten Vietnam Zambia Zimbabwe Zuid-Soedan In die landen zijn ze nog nooit geweest om een interland te spelen en in die landen zijn dus ook nooit supporters geweest in de hoedanigheid van supporter. Bovenstaand lijstje is een lijst van landen waar we nog nooit tegen gespeeld hebben, maar we hebben bijvoorbeeld wel eens tegen Kameroen gespeeld, maar dat was bij een WK. Hiermee wil ik zeggen dat oranjesupporters dus niet persé in een land geweest hoeven te zijn waar Nederland wel tegen gespeeld heeft. Overzicht van alle landen waar Nederland wel tegen gespeeld heeft: http://www.voetbalstats.nl/balans.php

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100