hoeveel calorieën verbrand je met een uur callanetics?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
1.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
Dat ligt aan leeftijd, lengte, gewicht, geslacht, conditie, spiermassa en hoe intensief jij de oefeningen doet
Ritsuka
8 jaar geleden
http://jelmerdeboer.nl/weer-een-muffin-verbrand/
Weten hoeveel je verbrand hebt is ook niet zo relevant om te weten
Thecis
8 jaar geleden
@Ritsuka,
Of het wel of niet relevant is om te weten (volgens de blog die je hebt meegestuurd), is het wel de vraag van de vraagsteller. Er zijn hier zat vragen waarvan ik denk dat het niet relevant is, maar mensen vragen zich dit nu eenmaal af.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ik heb het antwoord op de vraag gegeven. Als je alle data die ik hierboven noem weet kun je nauwkeurig bepalen wat het verbruik is.
In dat rijtje van mij hierboven hoort trouwens nog hartslag.

Antwoorden (1)

Met callanatics wordt er gemiddeld zo rond de 350 kcal per uur verbrand. Dit verschilt echter per persoon. Is afhankelijk van verschillende factoren: geslacht, lichaamsgewicht, intensiteit van de training etc. Het geeft je dus enkel een idee, van hoeveel je zou kunnen vebranden.
AlphaLimaSierra
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/ Hier kun je het mee opzoeken! Ik weet alleen niet of deze sport er bij staat