Is het beter om bellenblaas van te voren te schudden of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou geen verschil moeten maken. Wisselt per soort bellenblaas. Een beetje schudden kan meestal wel wat helpen, maar het maakt niet veel uit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nooit schudden, Dan zit het schuim meer in het potje dan in de bellen in de lucht

Het beste antwoord

schudden is niet nodig, het is een homogene oplossing, dat wil zeggen het bellen vormend bestanddeel mengt zich goed in de oplossing, zakt niet naar onderen, en drijft niet naar boven.

Schudden zal er voor zorgen dat er belletjes op de vloeistof komen, en voor aparte effecten kunnen zorgen, kwaad zal schudden echter ook niet doen.