Had Sven zijn fout kunnen corrigeren door een extra ronde in de buitenbaan te rijden? (vroeg ik mij af tijdens de rit)

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus alleen als correctie op zijn fout zodat hij dan toch evenveel buitenbanen als binnenbanen heeft gereden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, dan was hij alsnog gediskwalificeerd. Wanneer je door het rijden van een extra ronde je fout kan herstellen zou iedereen dat gaan doen. Zijn tijd werd er trouwens ook niet beter van wanneer hij een extra ronde ging rijden. Hij zou dan 10 km en 400 meter rijden.

elk foutje wat je maakt is al fataal, zelfs als je maar even een blokje aantikt ben je er al geweest. Streng maar wel terrecht.

Als dat in de reglementen staat,mag het. Maar het zal er wel niet in staan,anders waren de schaatsers en coaches hier wel van op de hoogte geweest.

Nee dat mag niet. Er moet echt na elke ronde gewisseld worden. Zo zijn de regels.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100