xbox geeft aan dat die spel niet kan lezen(unreadable disc), wat moet ik doen?

ik heb een nieuwe spel gekocht voor mijn xbox hij doet het niet
xbox zegt de hele tijd disc unreadbale. maar spel is nieuw en bij een vriend doet die het wel op zijn xbox
andere spellen die ik al eerder had voor mij xbox doen het wel er op

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
spel is overigens gewoon nieuw
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
terug naar de winkel natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar spel doet het hij een vriend van me wel

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is jou lens van je xbox 360 vies ff een cd lens cleaner kopen en hy doet het weer als het goed is of je koopt ff een busje zuurstof bij een computer zaak en blaas je de boel ff goed schoon ow ja je xbox ff uit elkaar draaien als je dat gaat doen kan je alles goed stof vrij blazen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan is waarschijnlijk de lens of lazer kapot
Je kan hem vervangen maar dat kost best veel geld dus probeer maar een eerst met deze video's :

Deze is voor de 360
https://www.youtube.com/watch?v=-JRvrqHOOjU

En deze voor de One
https://www.youtube.com/watch?v=bF1V1QiB17c

Bij mij heeft het gewerkt :)
Veel succes ermee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
lazer had ik al keer vervangen maar andere spellen doen het wel is dat niet raar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
spellen die ik trouwens al eerder had