Hoe in Amsterdam Arena stoelindeling voetbalwedstrijd?

We hebben kaarten voor een voetbalwedstrijd in vak 127, rij 21. We zijn nooit naar zo'n voetbalwedstrijd geweest en weet daarom niet of we goed zitten. Kan iemand mij vertellen of we goed zicht hebben? Er is ook nergens de stoelindeling te vinden op internet, alleen vakkenindeling. Waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
9.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het vak voor de echte fanatiekelingen :). Maar heb je een seizoenskaart? Want normaal zijn deze plekken alleen voor AJAX SCC houder.
Vakken 125 t/m 129
In de vakken 125 t/m 129, gelegen op de 1e ring achter het doel aan de zuidzijde van het stadion, zitten (en staan) fanatieke Ajacieden. In het middelste gedeelte van deze tribune wordt staan gedoogd, waarbij geen vaste plaatsen worden aangehouden. Om een kaartje in deze vakken te kunnen kopen dien je veelal over een Ajax SCC te beschikken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het is voor de wedstrijd Nederland-Spanje op 31 maart. Ik heb 2 kaarten gewonnen bij een loterij. Kan ik er dan vanuit gaan dat dan ik niet tussen de fanatiekelingen ga staan omdat het een interlands wedstrijd is en niet specifiek voor Ajacieden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerlijk gezegd kom ik niet vaak een voetbalstadium. Ik denk dat het meevalt met de fanatiekelingen. Omdat, zoals je zelf al zegt, de wedstrijd niet van Ajax zelf is.
Zoals ik al zei, zelf kom ik er niet vaak dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is dus wel meer kans dat ik tussen Ajax kaarthouders/fanatiekelingen zit. Kan het kwaad als mijn zoon van 11 jaar daar tussen gaat zitten?

Antwoorden (1)

Dan heb je een mooie plaats zo pal achter de goal:

https://ajax.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=77879