Trim/hindernis banen in het bos, wie weet waar?

Ik ben op zoek naar trim/hindernis banen in het bos, kan me van vroeger herinneren dat die er waren, gewoon een 'evenwichtsbalk' van een boom, een paar boomstronken waar je overheen moest lopen/springen, een touw aan een boom om te slingeren. Dus niet iets als een park, maar vrij toegankelijk in het bos. Het liefst in ZO Brabant
(Heb deze vraag al eens eerder gesteld 5 maanden terug, hoop nu op meer antwoorden omdat er weer veel 'nieuwe' mensen zijn op GV)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
3.2K

Het beste antwoord

In Maarheeze (gemeente Cranendonck) N-B staat er een.
Dit heb ik in een artikel gevonden op het internet
http://www.cranendonck.nl/index2.asp?PaginaID=4764
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Moergestel, Oisterwijk, Hilvarenbeek.
Via de plaatselijke vvv s aan de juiste ingang te geraken.
In Haghorst is er ook een.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in tilburg, bij de universiteit in het warandebos is een baantje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeisterbos, gemeente Zeist, zijn erg leuke oefeningen.