ou een man de bondscoach van het Nederlands vrouwen voetbalelftal kunnen en mogen worden en andersom?

Toegevoegd na 37 seconden:
ou = zou

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Voetbal
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zou ook een buitenlandse lesbienne bondscoach kunnen worden van het Heren-Oranje...!

Antwoorden (1)

Ja dat kan prima. Er staat nergens omschreven dat het niet kan of mag. De beste man / vrouw op de plek is het credo bij de knvb.
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
kierkegaard47
6 jaar geleden
Plus. Net zomin als het een vereiste is dat de bondscoach de Nederlandse nationaliteit heeft, een eis die natuurlijk wel geldt voor de spelers/speelsters zelf.