Fair Play Ranking Europa League ticket

Ieder seizoen looft de Uefa 3 extra tickets uit voor de 1e Kwalificatieronde van de Europa League door middel van een fair play competitie.

De 3 landen die het best scoren in deze ranking krijgen een extra een ticket.
Dit seizoen waren dat Denemarken, Finland en Zweden.
De clubs uit die competities hebben dus de minste gele kaarten en dergelijke gekregen in de internationale competities.

Is er ergens een tussenstand van deze Fair Play Competitie te vinden? De Uefa houdt dit bij maar publiceren ze dit ook ergens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Ik hoop dat dit is wat je zoekt: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2011.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bijna nergens te vinden, maar goed ik kan je wel 1 ding vertellen of zelfs

1. Noorwegen (8,34 punten)
2. Engeland (8,225 punten)
3. Zweden (8,172 punten)
4. Ierland
5. Duitsland
6. Denemarken
7. IJsland
8. Finland
9. Spanje
10. Frankrijk
11. Nederland (kan je tussen de reacties lezen van mijn bron)

Waar geen punten bij vermeldt staan, daar weet ik het niet van.

Bron is gegeven.;)

Veel succes!