Volgens mij is de wedstrijd op Ned.1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op eredivisie live!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bekerwedstrijd van het weekend komt op Veronica. De competitiewedstrijd van volgende week op Eredivisie live 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik geloof ned 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eredevisie live 1.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bekerwedstrijd van aanstaande zondag is te zien bij Veronica (18.00-20.30) en de betaalde zender Eredivisie Live (17.55-20.00).

De competitiewedstrijd van volgende week zondag is te zien op Eredivisie Live 1, vanaf ongeveer 2 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het ongetwijfeld over de laatste competitiewedstrijd, want de bekerfinale is Twente-Ajax en niet Ajax-Twente.

De competitiewedstrijd wordt niet live uitgezonden op de normale tv-kanalen. Als je echter een code voor eredivisielive koopt, dan kun je de wedstrijd leuk thuis bekijken.

Mocht je het toevallig toch over de bekerfinale hebben: 18.00 uur kun je op Veronica kijken welke club er het komende jaar de beker in haar prijzenkast mag zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je goed aan gedaan door te schrijven dat fc twente thuisspeeld .
Goed antwoord een + .
Eredivisie live 1