wie is die man die naast Frank de Boer op de bank zit bij het WK?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel dus voor de kijkers links. En het is niet Cocu die herken ik wel.

Toegevoegd na 47 minuten:
volgens mij is het ook niet dick van toorn. Deze man heeft veel meer en warriger haar. Hij zit altijd naast Frank de Boer en maakt voornamelijk aantekeningen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Het beste antwoord

Philip Cocu

Toegevoegd na 8 minuten:
Dick Voorn is ook assistent-coach

Toegevoegd na 12 minuten:
dit is um

Toegevoegd na 58 minuten:
Oké, dan is het Hans Jorritsma, tenminste als het haar warrig genoeg is. Jorritsma is teammanager.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bondscoach Bert van Marwijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bert van Marwijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dick 'koekie" Voorn.